Zoeken in deze blog

maandag 14 mei 2007

To be or not to be?

Uitermate geamuseerd lees ik net Eric's berichtje op de hotmail dat ie toch maar een blog is opgestart over films, http://waterloo-films.blogspot.com.
Eric heeft namelijk een haat-liefde verhouding met alle blogs. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Wat moet je ook met al die te persoonlijke informatie over huis-, tuin- en keukenzaken, slechts af en toe gelardeerd met stukjes die er echt toe doen. Maar voornamelijk gezever over te bijdehante kinderen, slechte weerberichten en doorgaans gecompromitteerd door rekening te houden met het lezersvolk. Ook ik pas zelfcensuur toe en voel me dan ook direct aangesproken door dit commentaar. Het maakt het bericht van vanmorgen des te leuker. De introductie op de site spreekt boekdelen. Way to go, Eric! Er kan zelfs gecomment worden.
Ik hou het maar bij de Jan Jans en de kinderen-verhalen en om dit te onderstrepen nog een foto van mijn Jeroen en Catootje vorige week terug in de auto. Overigens ook met dank aan onze nieuwe blogger..... hahaha.

Geen opmerkingen: