Zoeken in deze blog

woensdag 9 mei 2007

Sodom en Gomorra

Om de vrije dag van maandag te compenseren zit ik vandaag op kantoor. Op de muur tegenover me staren de ONV kantoorgebouwen op de foto's me aan. Binnenkort zullen ze voor mij verleden tijd zijn en ik probeer al een beetje afscheid te nemen.
Nu liggen er te veel leuke dingen in het verschiet om snikkend achter m'n bureau te zitten en al snel dwaal ik af naar volgende week zaterdag als ik naar Venetië vlieg en daar Marieke ergens ontmoet met hippe rode BMWcabrio. Ik heb wel plechtig moeten beloven mijn kleinste koffertje mee te nemen, want hip en kingsize Samsonite is vanzelfsprekend geen goede combinatie. Vol vertrouwen heb ik de organisatie in haar capabele handen gelaten. Waar we nou precies terecht gaan komen is nog de vraag maar zeker is dat we veel kerken gaan bezoeken en wandelingen zullen maken, 's avonds lekker vroeg naar bed met een goed boek en natuurlijk geen alcohol en gezond eten.....

Oké, dat komt niet echt geloofwaardig over. Zal voor mezelf spreken als ik zeg m'n best te doen een spoor van gebroken harten en leeggeshopte winkels na te laten. Zo min mogelijk slaap en een permanente staat van dronkenschap. Misschien nog vijf minuten voor zelfreflectie, al vind ik dat wel weer wat lang. De werkelijkheid zal wel ergens in het midden liggen. Alle verhalen die door de beugel kunnen zal ik delen, de rest bewaar ik voor in het bejaardenhuis later.

Geen opmerkingen: