Zoeken in deze blog

woensdag 30 mei 2007

Honderd

Zijn jullie er nog? Mooi, want vandaag heb ik een klein feestje te vieren. Dit is mijn honderdste stukje!
Vreemd, je begint ergens aan zonder werkelijk plan en voor je het in de gaten hebt ben je een half jaar en honderd stukjes verder. Wat me meteen brengt bij de eerste dag van deze site. Toen berichtte ik over de opnamedag van de clip van de Bredase band Pe-er met Caroline er in. Leuk want deze clip is momenteel te zien op de site van TMF. http://www.tmf.nl/mediaplayer/index.php?id=5432
Dankzij de sitemeter, die ik sinds kort geïnstalleerd heb, weet ik dat er daadwerkelijk mensen naar dit blogje kijken. Voor 80 procent zullen het lieden zijn die per ongeluk met googlelen op mijn site geraken maar dan hou ik nog altijd twee echt geïnteresseerden over. Ik zal ze koesteren. Dus ga zitten en neem vast een glaasje, de sushi komt er zo aan....

Geen opmerkingen: