Zoeken in deze blog

zondag 13 mei 2007

Avondellende

Een van mijn grootste angsten is gisteren waarheid geworden. Frank wil de avondvierdaagse lopen!
Het zou niet zo'n ramp zijn ware het niet, dat op zijn leeftijd een van de ouders nog mee dient te lopen. Na elk jaar met Caroline meegesjokt te hebben, dacht ik mijn portie wel gehad te hebben. Mede omdat Frank stelselmatig en overtuigd weigerde de afgelopen jaren. Helaas, niets zo veranderlijk als een mens. Het formulier is al ingevuld en om de feestvreugde compleet te maken, loopt ie meteen maar de 10 kilometer iedere avond. Dat zal 'm lelijk tegenvallen zal ik je vertellen. Ik heb gewaarschuwd maar wie niet horen wil moet maar lopen. Met een beetje geluk is ie meteen weer genezen voor de komende tijd.
Nu is de beweging natuurlijk niet slecht voor me en ik ben dan ook meer dan bereid om te zwemmen, fietsen, skaten, schaatsen, skiën, wildwatervaren om maar iets te noemen, maar nutteloos iedere avond tien kilometer lopen met driehonderd kabouters voor je voeten die lopen te kwallen, nou nee, ik kan er niet opgewonden van raken.
Dus met gepaste tegenzin meld ik me bij deze af voor 11 t/m 14 juni. Voor mij geen leuke bioscoop-, café- of theaterbezoeken. Wedden dat het ook nog gaat regenen?

Geen opmerkingen: