Zoeken in deze blog

donderdag 31 mei 2007

Gesneuveld

Mijn eerste werkdag op kantoor na de vakantie verliep zacht uitgedrukt uiterst turbulent. Of liever gezegd de ochtend want 's middags vond in Nijmegen de zoveelste vastgoedrapportage plaats. Het enig noemenswaardige daarvan was de mooie zaal van Concertgebouw De Vereeniging waar het gehouden werd en de presentatie door Fons de Poel. De circa driehonderd donkerblauwe en grijze pakken konden me deze dag gestolen worden en bijtijds reed ik weer huiswaarts, hyper en snakkend naar een lekker drankje.
Het gezegde 'als de nood het hoogst is, is de redding nabij' werd gelukkig waarheid, want even voor Utrecht ging de telefoon en had ik genoeg tijd om mijn auto in de richting van Loosdrecht te sturen. Daar werd een heel gezellig drankje een nog veel leuker etentje en voor ik het wist was het laat en de behoefte aan alcohol ruimschoots bevredigd.
Op de automatische piloot naar huis dan maar, al vereiste de afgesloten toerit naar de snelweg nog een omtrekkende beweging over Breukelen. Het was een lange, enerverende maar prima dag...

Geen opmerkingen: