Zoeken in deze blog

zaterdag 26 januari 2008

**ijburg

Na een bezoek aan het prachtige Spoorwegmuseum gisterenmiddag, rij ik richting Amsterdam voor een leuk etentje met twee ex-Oranje-Nassaucollega's. Nu had ik wel opgeschreven waar we afgesproken hadden maar uiteraard het papiertje niet meegenomen. Geen nood, want ik had altijd nog het mobiele nummer van een van beiden, en kon in het ergste geval even checken of ik goed zat.
Ik belandde in de rimboe van strand Blijburg, een van de weinige plekken in Nederland waar een SUV niet zou misstaan en waar slechts vreemde gezichten mij aankeken.
Niet goed dus, even bellen dan maar. Omdat het nummer niet in gebruik was, zat er niets anders op dan een drankje te bestellen en af te wachten. Na twintig minuten ging de telefoon en bleek mijn gezelschap zich in Vrijburg te bevinden. Ik mocht gelukkig blijven zitten en twee wodka-jus later keek in de vertrouwde gezichten van Emmy en Nel.
Bedankt meiden, weliswaar iets later dan gepland, maar het was een geweldig leuke avond.

Geen opmerkingen: