Zoeken in deze blog

zaterdag 5 januari 2008

Brak

Zo voel ik me. Niet dat ik enorm veel gedronken heb gisteren, maar wel te veel, te weinig geslapen en verder ben gewoon sloom en niet vooruit te branden vandaag. Wellicht dat het iets te maken heeft met het programma van vandaag.
Over een half uurtje rij ik namelijk richting Uitgeest. Wat? Ja, Uitgeest. Hoe toepasselijk kan een plaatsnaam zijn? Daar mag ik me melden in Bob's Party Palace voor een zakelijke bijeenkomst waarna we gaan 'feesten' in Hollywood stijl, met een afsluitende slaappartij in Egmond aan Zee.
Omdat ik het bedrijf nog niet helemaal heb kunnen doorgronden, houd ik m'n hart vast. Met uitzondering van een goed concert, ben ik niet erg van de massale evenementen.
Maar wie weet valt het mee en sta ik vanavond op de tafels te dansen. In het andere geval sluit ik mezelf aan op een wodka-infuus en wacht rustig tot alles weer voorbij is.

Geen opmerkingen: