Zoeken in deze blog

maandag 14 januari 2008

Autosoap

Dat ik bij mijn huidige werkgever geen Audi A3 of Alfa 159 station uit kon zoeken werd me al snel duidelijk, maar dat ik binnenkort waarschijnlijk genoegen moet nemen met een Corsa of Punto diesel is onacceptabel.
Al drie maanden ben ik met het autoverhaal bezig, en in plaats van beter wordt het iedere keer weer erger. Het Corsaverhaal is een week oud maar wegens verblijf in Brussel pas vanmiddag bespreekbaar.
Regelmatig heb ik een aantal makelaars mee in de auto. Laatst drie bomen van kerels. Misschien kun je je een voorstelling maken dat ik deze gedrieën in een Opel Corsa of Ford Fiësta moet proppen en dan nog een verhaal moet houden dat wij zo'n serieuze vastgoedpartner zijn. Wie weet is de Mini station een optie of zal ik een voorstel doen voor de nieuwe Fiat 500 (zie interieurfoto). Of zou deze nog niet in dieseluitvoering bestaan?

Geen opmerkingen: