Zoeken in deze blog

woensdag 23 januari 2008

A.Point

Nee maar, een doorslag vandaag. Om 8.15 meld ik me bij A.Point voor de eerste APK-keuring van mijn Golfje. Zelf was ik geheel onwetend over dit feit, maar door middel van een paar mailtjes hadden ze me er keurig op geattendeerd dat dit voor 12 januari 2008 moest gebeuren. Tsja, en wie kijkt er nou op een dag of tien?
Ondanks het miezerige weer had ik me voorgenomen de reis terug naar huis te voet af te leggen. Het is tenslotte een stukje van niks en de frisse buitenlucht en beweging zou me goed doen.
Zowaar aan Deel I t/m 86 gedacht, getankt en klaar.
De vriendelijke meneer achter de balie lacht me toe en zegt het voor de zekerheid nog even na te moeten kijken, maar na bevestiging van zijn collega, stuurt ie mij weer huiswaarts omdat vanwege de nieuwe regels de auto pas op 12 januari 2009 gekeurd hoeft te worden. Geheel terecht natuurlijk, er is niets mis met mijn Brum. Foutje, bedankt!

Geen opmerkingen: