Zoeken in deze blog

donderdag 3 januari 2008

Bruisend

Teneinde mijn verkooptechnieken te verbeteren mag ik volgende week een aantal dagen in België vertoeven. Brussel welteverstaan. Op amerikaanse wijze wordt ik daar klaar gestoomd voor het feilloos aan de man brengen van de productenlijn en onze paperclipfilosofie.
Ik verheug mij reeds op de franstalige professor, die in vlekkeloos engels (ahum) ons de fijne kneepjes bij gaat brengen. Van collega Olaf heb ik gelukkig al wat vertaalde teksten meegekregen om de beste man beter te kunnen volgen.
Het doet mij altijd denken aan de tekenfilm over het franse stinkdier die verliefd wordt op de zwarte poes die per ongeluk een streepje witte verf heeft meegekregen en geen veilige plek weet te vinden om aan haar belager te ontkomen, de naam is me even ontschoten.
Nee, meer kijk ik uit naar de avonden, waar ik me ongegeneerd in de belgische kroegen kan storten en kan genieten van het heerlijke eten. Mijn vlaamse collega in Schiphol-Rijk is zo vriendelijk geweest zijn goeie eet- en drinkadressen met me te delen, opdat het mij aan niets zal ontbreken. Uitslapen doe ik in het weekend wel weer.

Geen opmerkingen: