Zoeken in deze blog

vrijdag 25 januari 2008

Films

Kon ik een maand geleden nog geen keuze maken uit de filmlijst, eenvoudigweg omdat er niets interessants draaide, vandaag is de lijst van films die ik graag wil zien zo lang, dat ik niet weet met welke ik moet beginnen.
Als eerste The Kiterunner; vast veel minder dan het boek, maar vanwege de regisseur, nl. dezelfde als van Finding Neverland, wil ik 'm toch graag zien. Atonement; draaide vorige maand ook al en was de enige uitzondering op bovenstaande regel. Hallam Foe; engelse film met de inmiddels groot gegroeide acteur uit Billy Eliot. Charlie Wilson's war; moet nog uitkomen en nieuwsgierig vanwege het voorstukje dat ik heb gezien. Hetzelfde geldt voor Juno en Il mio fratello è figlio unico.
Sleuth ziet er aantrekkelijk uit en last but not least Sweeney Todd, omdat de samenwerking tussen Johnny Depp en Tim Burton altijd iets speciaals oplevert.
Hhmmm, waar zal ik eens beginnen......

Geen opmerkingen: