Zoeken in deze blog

dinsdag 3 april 2007

Tsja....

Het blijft toch lastig om leuke stukjes te schrijven. Niet zo zeer omdat ik niet weet waar ik het over moet hebben, maar meer omdat sommige dingen nou eenmaal dusdanig persoonlijk zijn dat het niet voor iedereen geschikt is om te lezen. Nu denken jullie natuurlijk allemaal dat ik in een orgie belandt ben het weekend, maar niets is minder waar. Mijn aktiviteiten waren van een geheel andere aard, en wellicht nog wel intiemer dan dat ik in 3 uur door 20 man bevredigd was.
Het is niet mijn bedoeling met het schrijven van dit stukje, de lezers ervan hopeloos nieuwsgierig te maken, maar meer een uitleg waarom er zo af en toe een hapering in de frequentie zit. En een verzoek om vergiffenis voor het niet melden van, minder voor publicatie geschikte informatie.
Misschien dat het verstrijken van de tijd een oplossing biedt. Even uitleggen. Ik weet dat, als je in het werkproces dingen voor je uitschuift of terzijde legt, omdat je er geen zin in hebt of tegenop ziet, het dikwijls zo is dat je na verloop van tijd, deze zaken vaak gewoon in het ronde archief (lees prullenbak) kunt opbergen, omdat het zich al op een andere manier heeft opgelost. Waarmee ik maar wil zeggen dat de kans bestaat dat mijn verrichtingen van dit weekend over enige tijd alsnog hier terecht komen, simpelweg vanwege het feit dat de zaken dan weer heel anders liggen, en het daardoor makkelijker wordt het een en ander openbaar te maken. Gelieve geduld te hebben dus; mijn weekend was serieus, maar allerminst saai en toch ook wel weer bijzonder vermakelijk.

Geen opmerkingen: