Zoeken in deze blog

zaterdag 7 april 2007

Geen zon

Het is vandaag 7 april, de dag voor Pasen. De euforische stemming over de, eerder deze week, voorspelde 20 graden is getemperd. Als ik om rond half zeven naar Schiphol rijd om Dick en Agneet op te halen, is het behoorlijk bewolkt. Echt warm zal het vandaag niet worden. Is niet erg want het huis moet opgeruimd en net als iedereen zal ik boodschappen voor de komende dagen moeten doen.
Als ik thuis kom en mijn tweede kop koffie nuttig, staat Frank al weer om me heen te dansen. "Croissantjes maken!", roept ie. Ach ja, waarom ook niet. Terwijl de croissants in de oven bruin liggen te worden, trek ik mijn skatespullen aan. Geen beter begin van de dag dan een rondje Ouderkerkerplas zonder al te veel pottenkijkers. En als Frank zijn tanden in het eerste broodje zet, zwier ik al over het asfalt. Lekker.
's Middag kan ik me er eindelijk toe bewegen boodschappen te doen. Het valt mee, de grote hoos is waarschijnlijk al geweest. We hebben thuis ook niets met Pasen, behalve dan de vrije dagen en toevoer van Leonidas chocolade in de vorm van een ei, gedoneerd door de sekte (lees Oranje-Nassau). Al kreeg ik wel de slappe lach van bijgevoegd plaatje. Als ie te klein is om te lezen, even dubbelklikken graag.

Geen opmerkingen: