Zoeken in deze blog

zondag 29 april 2007

Strand

Zowel vandaag als gisteren op het strand geweest. Sinds een paar jaar heb ik een uitgelezen stek ontdekt. Zonder files, altijd plek om te parkeren, geen kilometers lopen om er te komen, uitstekende strandtent met goed eten en drinken en geen asovolk met bierbuiken om ons heen. Als ik er naar toe rijd, word ik al vrolijk.
Zaterdag was ik met Frank en Patrick, die hebben gevoetbald, zitten kaarten en zelfs zijn wezen zwemmen. Super, zo'n Playstationloos dagje. Vandaag met Caroline en Frank waarbij het voetballen vervangen wordt door een beachballcompetitie. Vaak gaan we pas om twaalf uur of wat later in de middag. Dan pakken we net de lekkere uurtjes en blijven eten op het terras van de strandtent. Iedereen om ons heen wordt zwaar becommentarieerd en belachelijk gemaakt, met name ouders die debiel tegen hun kinderen doen zijn dankbaar onderwerp. Nog altijd ben ik bang een keer een dreun te krijgen doordat we overmoedig worden en de beledigingen wel erg duidelijk overkomen. Na afloop van de dag stappen we tevreden in de auto en rijden, luid met de iPod meeblerend, weer naar huis terug. Ons feestje.

Geen opmerkingen: