Zoeken in deze blog

maandag 16 april 2007

CV

Eindelijk, de teerling is geworpen. Mijn CV staat tussen al die andere op Monsterboard.nl. Was dat nou zo moeilijk? Ja, dus. Na mijn gegevens grondig ge-update te hebben dacht ik dat het plaatsen nog slechts een formaliteit was. Maar niets is zo simpel als het lijkt. Na de lange vragenlijst doorgeworsteld te hebben, was ik klaar voor het copy/pasten van het document. Dat ging goed, met uitzondering dan van alle cursieven, vetgedrukte teksten, tabjes en andere noodzakelijke dingen om een tekst een enigszins leesbaar te maken. Met andere woorden; het zag er niet uit en ik wist niet hoe snel ik 'm weer moest verwijderen. Nu staat ie er op en inmiddels ook op Intermediair.nl, waar het overigens een stuk makkelijker ging. De reclame van Monsterboard op televisie is erg grappig, benieuwd wat hiervan bewaarheid wordt in het echte leven.
Nu had ik mijn CV nog niet koud op het internet geplaatst vandaag, of we (vastgoed) werden bijeen geroepen voor een ingelaste vergadering met als VIP onze zeer hooggeachte, ahum...., directeur van de Groep, en kwam het hoge woord er eindelijk uit. Nadat ik al weken alle verdachte afspraken in de agenda had zien staan en zelf mijn conclusies had getrokken, kwam het addergebroed met de mededeling dat de aandelen van de BV te koop worden aangeboden, maar dat ie het als zijn plicht ziet het personeel netjes mee te verkopen. Bladie, bladie, bla, ja, en zo lusten we er nog wel een!
Ik heb er met veel plezier gewerkt en zal mijn prachtige kantoor zeker gaan missen, evenals de leuke collega's en contacten opgedaan in de loop der jaren. Ik ben ze erkentelijk voor de geboden kansen en heb er maar wat graag en goed gebruik van gemaakt, maar zal zóóóóóóó blij zijn als ik weer een volwaardige baan heb waarin ik ook de waardering krijg die ik verdien, zowel mondeling als financieel. Blijkbaar heeft een mens dat toch heel hard nodig. Ik weet dat het gras bij de buren niet groener is, maar ben er helemaal klaar voor.

Geen opmerkingen: