Zoeken in deze blog

donderdag 15 maart 2007

Nelly en Jan-Jaap

Dinsdagavond was het tijd voor het concert van Nelly Furtado in de Heineken Music Hall. Eigenlijk dacht ik alleen het nummer Força van d'r te kennen, dat ze schreef voor het EK Portugal in 2004. Mijn kennis bleek echter mee te vallen en zo her en der kon ik nog iets meer van de nummers meeblèren. Caroline heeft genoten, te meer omdat de ster zich nog 4 maal in een andere outfit hulde, iets wat voor meisjes van 18, afgezien van de muziek, nou eenmaal niet geheel onbelangrijk is. Ik vond Nelly vooral erg mooi. Tenminste niet zo'n spriet met maatje 32, maar gewoon een oprecht aimable mens, die ook nog aardig wat eer gunde aan de supporting acts t.w. Reamonn en Saucrates. Na het concert was het vrijworstelen bij de garderobe, waar Caroline ongeschonden en als winnaar uitkwam en in volle tevredenheid konden we het pand verlaten.
Alsof het allemaal niet op kan, waren Eric en ik gisteravond getuige van het debuut van Jan-Jaap van de Wal in Carré. Het blijft knap dat iemand met alleen een microfoon op het podium anderhalf uur achter elkaar een verhandeling kan houden, terwijl het lijkt alsof hij het ter plekke verzint. Her en der kwamen de zenuwen er enigszins doorheen en vroegen we ons af waar het verhaal naar toe zou gaan, maar over de hele linie was het een goed optreden en de grappen erg sterk, kortom absoluut de moeite waard. En als je maar ver genoeg weg zit, zie je niets van die hazenlip.....

Geen opmerkingen: