Zoeken in deze blog

donderdag 29 maart 2007

Een jongetje!

Lang verwacht en dan nu eindelijk gekomen! Gisteren zijn Babeth en Joppe papa en mama geworden van Bram. Een klein dwarliggertje blijkbaar, want er moest een keizersnede aan te pas komen om 'm op deze zonnige dag geboren te laten worden. Maar naar ik begrepen heb, zit alles er op en er aan, en dan is alle sores weer snel vergeten. Het werd dus een drukke smsdag om iedereen te informeren en er werd snel een fles met bubbels ontkurkt om te proosten op het kleine ventje.
Nico trotse opa, Frank oom in miniformaat, Caroline overtuigd tante en ik....., ik voel me een beetje nepoma. Volgens Nico was ie bij geboorte 7 pond en 36 centimeter. Het eerste lijkt me reëel, het tweede niet helemaal, tenzij het arme schaap tot de stam van de Pygmeën behoort. Het wachten is dus op de details en de eerste foto.

Geen opmerkingen: