Zoeken in deze blog

dinsdag 6 maart 2007

Eindelijk sneeuw

Morgen om 10.00 vlieg ik, tezamen met de rest van het stel, naar Zürich voor een welverdiend wintersportje. Van de organisatie (Marieke) mag ik me om 9.55 nog melden. Dat scheelt want voor zo'n reisje moet er altijd een hoop gebeuren. Zelf graai ik morgenochtend wat spullen bijelkaar en wat er vergeten is, kan altijd aangeschaft worden. Maar kinderspullen moeten ook in orde gemaakt worden en dat kost altijd even tijd.
Enfin, na tienen laat ik me alles lekker aanleunen en zie het wel. De berichten uit het gebied zijn matig, al laten de webcams ter plaatse sneeuwovergoten bergen zien. En zien is geloven natuurlijk. Naast wintersportactiviteiten beschikken we ook over een luxe hotel met zwembad, sauna en een knappe masseur, naar ik hoop.... Vervelen zullen we ons niet en indien er iemand in het bezit van een laptop is, kan er misschien ook nog wel een blogje vanaf.

Geen opmerkingen: