Zoeken in deze blog

woensdag 16 april 2008

Shoppen

Het was weer tijd voor mijn favoriete hobby; winkelen.
Caroline blij, ik depressief. Geen tijd, geen geld, geen zin en vooral.... geen zin. Winkelpersoneel moet ver uit m'n buurt blijven. Caroline ziet er scherp op toe en fungeert in het ergste geval als natuurlijk schild.
Monter stappen we de Magna Plaza binnen waar een paar beeldschone schoenen door dochterlief worden aangeschaft. Via Appie achter de dam (broodje en drinken) lopen we naar mijn favowinkeltje in de Paleisstraat waar ik twee shirtjes scoor. De broeken passen weer eens niet en de juffrouw staat me gevaarlijk vriendelijk toe te lachen, onbewust van het feit dat ze met haar leven speelt. Ik word net op tijd naar buiten getrokken.
Bij Zara weer een shirtje, waarna we de Douglas enteren voor drie cadeaubonnen. Nadat deze liefdeloos, zonder mooie verpakking, in een tas zijn gepropt, neem ik me vast voor hier ook nimmer meer een voet binnen te zetten. Van nu af aan alleen nog maar Ici Paris.
Maar alle ellende is vergeten als we de middag afsluiten met een absolute topaankoop; deze scrub van de Bodyshop. Alleen al als je 'm ruikt wordt je op slag gelukkig!

Geen opmerkingen: