Zoeken in deze blog

zondag 7 augustus 2011

Uitspraken

Voor een projectje ben ik op zoek naar een aantal mooie uitspraken of wijsheden. Nu zijn beiden niet mijn specialiteit en biedt het internet zoals gewoonlijk uitkomst. Ik ben nog immer zoekende maar onderstaande uitspraken wilde ik jullie niet onthouden.



'Als ik een glas wijn drink word ik altijd een ander mens, en die ander heeft altijd geweldige dorst.'
Simon Carmiggelt

'Sommige mensen zijn zo verzot op tegenspoed dat zij het halverwege tegemoet rennen.'
Douglas Jerrold, engels journalist en tekstschrijver

'Californië is een prachtige streek om in te leven, als je tenminste een sinaasappel bent.'
Fred Allen, amerikaans schrijver

'Hij sprak voortdurend over liefde, maar liet niemand in zijn nabijheid.'
Elias Canetti, oostenrijks schrijver en filosoof.

Geen opmerkingen: