Zoeken in deze blog

zondag 11 mei 2008

Tuin

Dat ik geen groene vingers heb mag duidelijk zijn, maar dit jaar is de staat van de tuin, zelfs voor mijn doen, ver beneden peil, getuige de twee 'vorst'elijke potten op de getimmerde tuintafel. Inderdaad, stukgevroren tijdens die 5 minuten dat het echt koud was deze winter.
De rest van het terras biedt een nog veel triestere aanblik.
Het intereseert me echter helemaal niets op dit moment en ik vind het nog wel iets artistieks hebben. Een van de twee grote potten is ook gebarsten maar blijft keurig in elkaar zitten zolang je 'm maar niet verplaatst. Vooral niet aan komen dus!
De mezen halen dit jaar ook hun neus op voor deze ondermaatse broedplaats, alleen de merels hebben hun jongen grootgebracht in de heg.
Heel misschien krijg ik nog de geest binnenkort maar eigenlijk denk ik het niet. Het is prachtig zo.

Geen opmerkingen: