Zoeken in deze blog

dinsdag 17 januari 2012

Slag om Nederland

Een van mijn grootste angsten is dat het leven saai wordt. Nu hoef ik daar in het algemeen niet bang voor te zijn. Uitdagingen weten mij altijd moeiteloos te vinden en zelf ben ik ook niet de beroerdste om wat spanning en sensatie op te zoeken.
Qua werk zit het ook wel goed. In vastgoedland is namelijk altijd wel wat te beleven. Reikhalzend keek ik uit naar de eerste aflevering gisteren van 'De slag om Nederland', waarin het ging over grote bedrijven die de macht hebben, onder het mom van duurzaamheid, constant te verhuizen naar nieuwe gebouwen met achterlating van vele leegstaande m2. Op de foto nog zo'n schatje. Het team van de 'keuringsdienst' deed het uitstekend en verwachtingsvol zie ik deel twee tegemoet.

1 opmerking:

Evert-Jan zei

Hulde aan deze makers die met enige regelmaat de misstanden in onze samenleving aan de kaak stellen.