Zoeken in deze blog

dinsdag 10 januari 2012

Post New Year

Tien dagen is het nieuwe jaar jong en gezegend zijn zij die anderen geen goede dingen meer hoeven te wensen met referte hieraan. Handen schudden is zo erg nog niet maar het bijbehorende gelebber wel. En dan vooral met mensen die daar nornaal gesproken niet voor in aanmerking komen. Hierbij de laatste en we kunnen weer over naar de orde van de dag.
Ook de goede voornemens beginnen te vervagen. Afvallen staat nog steeds op nummer 1 begrijp ik uit de journaals. Zelf ben ik nooit het type geweest die na drie kwartier porren in een doperwt verzucht dat ik zó vol zit en écht niet meer kan. Ik graas gewoon door maar met gezond verstand eten kom je een heel eind. Op kantoor regent het altijd nog taarten en gebak. Mijn voorstel om een gevecht te houden kreeg geen unanieme steun. Het leek mij vooral nuttig. Even de dagelijkse stress afreageren en je komt er geen gram van aan.
Party poopers....

Geen opmerkingen: