Zoeken in deze blog

dinsdag 26 juli 2011

Noren

Normaal ben ik niet zo van de actualiteiten. Over recente gebeurtenissen wordt vaak genoeg gezegd en geschreven en kan mijn commentaar goed gemist worden. Vandaag dan toch een uitzondering.
Dat komt omdat ik dit monumentale pand onder mijn hoede heb. Onderkomen van de Noorse Ambassada in Den Haag. Vanmorgen op het nieuws met de vlag halfstok integenstelling tot de foto hierboven. Als noors staatsburger heb je er ook de mogelijkheid om te trouwen. Ik kom er graag. Zowel het gebouw als omgeving zijn erg mooi. De ambassade is zwaar beveiligd maar als de mensen die er werken representatief zijn voor het noorse volk moet het wel een heel leuk en gemoedelijk land zijn. Warm, hartelijk en altijd bereid een helpende hand uit te steken. Het maakt de gebeurtenissen van bijna een week geleden nog onbegripelijker.....

Geen opmerkingen: