Zoeken in deze blog

maandag 22 september 2008

Loenies

Het was lekker rustig toen we gisteravond Kriterion binnen stapten. Sinds de bioscoop een paar jaar geleden is opgeknapt en uitgebreid met een derde zaal, is het er nog gezelliger dan voorheen. Bovendien hebben ze goeie koffie die geserveerd wordt met een lekker glas water ernaast, en dankzij AH kostte ons filmkaartje slechts € 4,50.
Zonder al te veel voorbereiding zijn we deze film gaan kijken. Vaag had ik gehoord dat ie redelijk moest zijn, en als ik italiaans hoor ratelen, ben ik al heel snel tevreden.

Nu doen films over geschifte families het bij mij altijd erg goed en deze is daar zeker geen uitzondering op. Stefano, een rockgitarist op z'n retour, keert na jaren terug naar zijn familie waar het nodige aan de hand blijkt te zijn. Een grappige film die terecht goed gewaardeerd wordt.
De voor mij onbekende acteurs waren geweldig en de actrice die de callgirl speelde, was bijna net zo mooi als Sophia Loren.

Geen opmerkingen: