Zoeken in deze blog

donderdag 18 september 2008

Knuffelmarokaan

Waarom Ali B. de knuffelmarokaan genoemd wordt, is mij een raadsel. Geef mij Najib maar!
Gisteravond in Carré vond ik 'm nog leuker dan de vorige keer.
Mijn zorg dat de show voor Frank niet te volgen zou zijn, bleek ongegrond. Najib's humor is niet al te ingewikkeld maar toch scherp en door de oprechtheid waar het mee gebracht wordt des te leuker. Frank vermaakte zich opperbest.
Ik verdenk hem ervan het amsterdamse publiek speciale aandacht te geven en misschien maakte dat ook wel dat, tijdens een van de musicale intermezzo's, de zaal bijna op z'n kop stond.
Het beetje langdradige einde over vrienden Karim en Mo in de vorige voorstelling, bleef ditmaal achterwege en voor je het in de gaten had zat het erop. Dik vijf kwartier non-stop plezier.
En geef toe, ook nog smakelijk om naar te kijken.

Geen opmerkingen: