Zoeken in deze blog

woensdag 1 augustus 2012

Sicilië (3)

In de slechts anderhalve winkelstraat die Taormina telt blijkt het toch heel makkelijk geld uit te geven. In een van de drie winkels met snuisterijen, mooie houten kastjes (die ik hier niet kan vinden) en andere hebbedingen vond ik deze lamp voor in de gang. Een is echter te weinig en een tweede was niet voor handen. Antonio, de eigenaar, verzekerde me dat een tweede exemplaar geen enkel probleem was en deze met gemak vanuit Florence nagestuurd kon worden. Hij leek oprecht maar met Italianen weet je het natuurlijk nooit. We besloten de gok te wagen. Het ergste wat er kon gebeuren was dat nummer twee nooit aan zou komen en we een, te dure lamp hebben hangen.
Gegevens werden uitgewisseld en zowaar ontving ik gisteren de volgende mail: Dear Danielle ,tomorow we will sheep the chandelier. Regards Antonio.
Nu ben ik heel nieuwsgierig wat er door mijn brievenbus komt mekkeren......

Geen opmerkingen: