Zoeken in deze blog

woensdag 8 augustus 2012

Leesvoer

Hoe heerlijk is het om op het strand tussen pasta's, gegrilde visjes en lekkere drankjes door de hele dag met je neus in een goed boek te zitten? Niet bijzonder gezellig voor mijn reisgezelschap maar ze zijn er intussen aan gewend geraakt. In die paar vakantiedagen probeer ik de constante honger naar originele pennenvruchten een beetje te stillen door zo veel mogelijk te lezen. Hier een kleine greep.

Alle goede voornemens ten spijt, als ik thuis ben is het direct afgelopen. Omdat het me niet gegund werd de drie geplande weken vol te maken, zat ik halverwege de vorige week weer netjes in het gareel op kantoor. Nou ja, soort van dan. Als stille getuige ligt het laatste boek, Hypnose van Lars Kepler, opengeslagen na de eerste honderd bladzijden op zijn kop op de bank. Te wachten tot...

1 opmerking:

ils zei

leuk om hier te komen lezen...

groetjes uit Antwerpen