Zoeken in deze blog

zaterdag 26 mei 2012

Zonnesteek

We gaan door. Het geeft niet dat we ons voor de achtste keer belachelijk maken door de prestatie van een oude stofzuiger neer te zetten in de voorronde van het songfestival. Wel nee, we mogen vooral niet opgeven. Dit keer was het een indiaan met een zonnesteek. Hulde voor diegenen die oprecht dachten dat ze nog een kans zou maken. Zoals de meeste mensen raakte ze danig in de war van het mooie weer.
Het weer dat al een hele week zorgt voor bijna aanrijdingen en fietsers die net niet onder de auto verdwijnen. Eindelijk blote benen en een zoon zonder jas op de fiets naar school. Persoonlijk heb ik constant een vakantiegevoel. Maar dat kan ook komen doordat de werkstress naar niveau nul is gedaald en ik daardoor te veel tijd op verschillende terrassen door breng. En ter voorbereiding op Sicilië heb ik al een stapel boeken besteld die nu uitdagend voor me op tafel ligt. Het moet haast wel een goede zomer worden.

1 opmerking:

Evert-Jan zei

Ik help het je hopen ;-)
En mocht je na het lezen van je stapel boeken nog goeie tips hebben, houd ik mij graag aanbevolen!