Zoeken in deze blog

vrijdag 18 mei 2012

Fout

Alec Baldwin. Ooit zag ik hem in the Getaway met Kim Basinger en was direct verkocht. De combinatie van sprankelende ogen, charmante lach, humor en borsthaar was blijkbaar voldoende. Hoe simpel kun je zijn?
Mijn gevoelens zijn nooit verminderd. Zelfs niet toen hij op een kwade dag zijn eigen dochter door de telefoon stevig verwenste en stijf vloekte. Op z'n zachtst gezegd ben ik daar geen groot voorstander van maar iedereen maakt wel eens een misstap. Als straf moest Alec zijn mea culpa uitspreken op national television en niet veel later verschenen er foto's waarop hij gearmd met dochter stond om te onderstrepen dat alles weer koek en ei was.
De film It's complicated, die deze week op televisie was, toont een Alec Baldwin waarbij de jaren zijn gaan tellen. Maar zeker 25 kilo zwaarder slaat hij zich nog altijd even stralend op zijn vette lijf en propt zich in een overhemd waarbij de kijker een ongemakkelijk strakzittend idee krijgt als het laatste knoopje eindelijk dicht is. Zijn kop is inmiddels zo dik geworden dat de ogen tot miniscule streepjes verworden als hij lacht. Aan charme heeft hij echter geen gram ingeboet. De man is fouter dan fout maar nog altijd woest aantrekkelijk in mijn ogen. Misschien vind ik hem nu zelfs nog wel leuker dan voorheen.

Geen opmerkingen: