Zoeken in deze blog

zondag 6 december 2009

Bieren

Het is prutweer en ik zit gelukkig binnen. Na een uurtje sporten met gewassen haren in een joggingbroek en met een kopje thee. Mmm, lekker.
Er moet nog wel een verslag uitgewerkt worden voor morgen en dus installeer ik me zo voor de televisie met de laptop op schoot. De enige manier om dit geestdodende werk op een beetje aardige manier te klaren en zonder afleiding van kantoorgeruis.
Maar de allereerste goeie daad van vanmiddag zal een bestelling op Albert.nl worden. De keukenkasten vertonen gaten en onze ijskast heeft last van verlatingsangst, zo leeg is hij.
Zelfs zo erg dat ik geen pakje drinken meer voor Frank had om mee naar school te geven afgelopen vrijdag. Wel stonden er nog drie blikjes Heinekenbier. Ik heb het even overwogen....., maar nee.
Het expiriment stond me wel aan. Hoeveel humor zouden juffen en meesters hebben als je je kind een blikje bier meegeeft voor in de pauze? En daarbij doodleuk aanmerkt dat de reguliere vloeistoffen niet meer voorradig waren. Blijft het bij een telefoontje of word je meteen uit de ouderlijke macht gezet?
Ik zal er wel nooit achterkomen, maar het idee is leuk!

Geen opmerkingen: