Zoeken in deze blog

dinsdag 3 maart 2009

Lost and Found

Wegens het 15-jarige bestaan van de zaak (hoe ironisch) arriveerde ik afgelopen zondag voor een ontvangst bij het Amstel. Hélémaal geen vervelende uitnodiging natuurlijk. Iedereen opgedoft en de petit fours bij de thee smaakten zo goed dat ik daar meteen m'n brunch maar van gemaakt heb.
Om 14.00 uur werden we voor de voorstelling Lost and Found Orchestra verwacht in Carré. Vrij vertaald muziek maken met potten en pannen. Vooral erg ritmisch want uit bezemstelen en waterflessen komt nou eenmaal weinig melodie, maar daarom zeker niet minder leuk. Typisch iets om met de kinderen naar toe te gaan.
Er was champagne in de pauze en na afloop kuierden we op ons gemak terug naar het Amstel.
Aan de mooi gedekte tafel had je uitzicht op de bekende rivier, de spijzen en drank waren op niveau en de stemming nog veel beter. Met gemengde gevoelens hoorde ik de speech aan waarin duidelijk het afscheid weerklonk. Dit terwijl ik me toch nog zo enorm thuis voelde hier.
Een beetje Lost en Found dus.

Geen opmerkingen: