Zoeken in deze blog

donderdag 5 juni 2008

Internet/telefoon/TV

Ik had het kunnen weten. Vorig jaar heb ik heel veel moeite moeten doen om van mijn internetabonnement bij Het Net af te komen. Ja inderdaad, dat zelfde Het Net dat je in de reclames verzekert dat je te allen tijde van je contract af kan. Nou...nee dus.
Uiteindelijk kwam ik telefonisch bij een belgische in Antwerpen terecht, die mij uit mijn lijden heeft verlost. Natuurlijk was net de opzegtermijn verstreken zodat ik er nog bijna een jaar aan vast zat maar nu is het dan bijna zover. Op zich was dat geen probleem. Het werkt prima, maar ik wil draadloos, alles ineen en volgens mij kan het stukken goedkoper.
Ik was het hele verhaal haast al weer kwijt totdat vanmorgen de telefoon rinkelde. Het Net. Of ik niet van hun superdeluxe aanbieding gebruik wilde maken. Nu ben ik daar afgelopen jaar bij Vodafone al ingetuind, dus bedankte ik dit maal vriendelijk voor de eer. Subtiel hielp ik de dame in kwestie herinneren dat mijn contract er bijna opzat en ik mij aan het verdiepen was in de bits, streaming, uploaden en overschrijding van datalimieten. Quasi verbaasd bevestigde zij mij de einddatum. Fijn, die hoef ik dan nu niet meer op te zoeken.
Dus als ik binnenkort niet meer bereikbaar ben, dan.... Nog iemand goede suggesties voor een opvolger?

Geen opmerkingen: